måndag 3 april 2017

Välkommen Tarriqs Awesome Emma

Äntligen har hon fått komma hem lilla Emma, söt som socker och med skinn på näsan flöt hon in fint i flocken.
I skrivandets stund ligger hon (och Niva) på en filt på golvet bredvid mina fötter medan jag sitter och jobbar undan lite vid datorn.
Jag har haft 2 underbara dagar på Österlen tillsammans med Niva där vi vandrat mest hela dagarna, ätit pizza på stranden och finmat på restaurang.
en och annan glass har det också trillat ner :)
Första natten sov jag 14 timmar i sträck och först då förstod jag nog hur himla slutkörd jag var innan vi åkte ner.
Det var så skönt att komma ner till Eva och Anders på Lunkaberg och bara få bli ompysslad med världens godaste frukost och bara få vara.
Jag har nog inte sovit en hel natt på flera flera år och bara att få sitta och äta frukost hur länge jag ville utan att svara på 200 frågor var som balsam för själen.
Att vi sen hade sån tur med vädret så man kunde gå hela dagarna i T-skirt och uppkavlade byxor det var liksom bara pricken över iet.
Nu ska jag vara ledig 3 dagar med Emma sen blir det jobb som vanligt även för lilla Emma.

Ha det gott /M










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar