måndag 22 juni 2015

Diplomerad Hundmassör Axelsons



Vi stannade till på vackra Tullgarns slott på vägen upp


Diplomeringsdags


Jippie 1½ års plugg och praktik har lett till fram till denna fina diplomering från Axelsons animal massage school.
Är glad att jag lät det ta tid och att allt fick sjunka in ordentligt samt att jag valde Axelsons gedigna utbildning.
Det skiljer ganska mycket på massageutbildningarna därute i landet och det jag ville ha den bästa!
det är skillnad på diplomering och diplomering om vi säger så utan att hänga ut någon :)
Så just nu är jag i ett litet glädjerus samtidigt som en känsla av tomhet sprider sig...
Men förhoppningsvis blir det en fördjupningskurs i akupressur kanske redan till hösten vem vet och då får jag komma upp till skolan igen och träffa Marina igen och få ta del av hennes otroliga kunskapsbank.

Bloggen har fått stå tillbaka men nu hoppas jag på lite tätare uppdateringar än en gång i halvåret när jag inte sitter med näsan i skolböckerna :)
Kanske får göra en liten summering av våren någon dag.
Allt rullar på men som det varit sista halvåret med tokplugg/praktik,sjuka/skadade hundar,jobb,hem och så vara mamma ovan på det har nästan tagit musten ur mig och just nu känner jag bara för att Chilla Out och ta vara på familjen och suga på karamellen att jag nu är DIPLOMERAD HUNDMASSÖR!!!!

Ha det gott därute /M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar